Sedan Tog Han Fram Klädnypor Av Plast.

Efter en liten stund fick hon känna efter och så slät som hon blev av rakningen hade hon aldrig lyckats med själv. Hon slappnade av och bad mig fortsätta. När Angelica såg kniven började hon protestera. Hon tryckte på utan finess, staven som inte var smord med mer än lite av hennes saliv skulle bara in. Men samtidigt kittlade tanken mig så att jag närmade mig min nästa orgasm ännu fortare. Ett litet tag senare var din inne ända till roten. Hennes skinkor var inte lika vältränade som mina och lite större. Samtidigt väste Percy att det gick för honom. Dessutom tog jag med ett par bröstklämmor till hans bröstvårtor och en speciell munkavle i form av en ring fastsatt i en läderrem som gick att spänna åt. För varje gång gnydde hon högre och högre. Behandlingen hade önskad effekt för nu kunde hon inte sitta stilla längre. Därefter tog jag fram min munkavle och satt fast den på Percy. Hon stannade inte utan tryckte bara på. Kedjan lade jag bakom hennes nacke med skruvringarna ner över bröstkorgen.

En mysig fredagskväll

Känns väldigt behagligt med den lilla kittlingen. Jag vill att de ska komma mycket närmre så jag höjer upp mina höfter för att möta händerna och då kommer jag över vattenytan med mitt underliv. Jag lyfter upp glaset och smuttar lite på den avkylda champagnen och låter drycken ligga kvar på tungan och kittla lite. Det känns lite knepigt men låter mig följas av intrycken som jag tidigare insupit när jag kom hem. Jag suger dig och du tömmer varje droppe i mig…mmmmm….så skönt.
Sätter nyckeln i låset och öppnar dörren…
Men…men…där innanför är det jättefint ordnat med små värmeljus på golvet…så jag hänger av mig kappan och ställer ifrån mig portföljen innanför dörren och följer sakta ljusen ner mot min källar- våning. Suger dig med lite hårt och taktfast och hör hur du stönar och att pungen börjar dra ihop sig…snart är du här….kom då….och i samma stund känner jag hur du böjer dig bakåt lite grand och pumpar ut din varma säd i min mun. Händerna fortsätter att smeka mig, de smeker sakta med en öm fart ner mot min stjärt och masserar skinkorna skönt. Åh, det är en dildo…känner hur det vibrerar och hur lätt den glider in mellan mina ben i min våta mus samtidigt som tungan spelar över min lilla knopp igen. Jag blir ledd mot badet, det luktar en svag doft av vanilj och bubblar så skönt mot min kropp när jag sätter mig ner…lite avslappnat till skillnad mot det som hände nyss. Smekande händer som känns så varma mot min top som jag har under kavajen…som glider av mig och ramlar runt mina fötter. Känslan i maggropen börjar likna lite äventyrsaktig nu.

Kroppen var stel, håret tunt och fårorna i ansiktet var djupa. Sedan tog han fram klädnypor av plast.
Han böjde sig tillbaka i stolen och sa att vända mig om.
Han juckade kryddan i mitt ömmande hål.Han tog fram ytterligare klädnypor och fäste på mina blygläppar.
– Hur gammal är ludret?Det smakade lite bittert och surt…men jag sa ingenting.
Ställningen var inte bekväm.
Jag tog den i munnen sög fingret rent från min fittsaft.
Han smekte mina skinkor och hans hand kändes sval på mina heta skinkor. Jag öppnade min mun och smaken var stark.
Så svepte han whiskeyn.Hans fingrar sökte sig till mitt rövhål och till orsaken till min indre eld. Den blå fäste han i min högra och en grön på min vänstra bröstvårta Och det gjorde ont.
Sperman fick jag svälja.

Zandra i åttan…

Efter 30 minuter var Zandra på bättre humör hon och jag skojade och pratade med varandra. Jag kunde inte hjälpa det men mina händer greppade ett fast tag om flickbarnets hår. I väntan på att Zandra skulle stoppa den i munnen så blickade jag emot henne och hennes händer masserade den sakta och hårt.
Jag erbjöd henne att kontakta hennes familj med hon vägrade låta mig ringa. Till slut kunde jag inte hålla mig, min kuk pumpade och jag nästan skrek av välbehag. Snabbt satt hon sig i mitt knä.
Hon tillhörde de tjejer som helt klart stötte på mig efter skolan och efter klasser.
Min tunga letade sig uppåt på hennes lår och nådde tillslut hennes varma, blöta fitta. Hon flåsade högt och gillade det verkligen. Hennes huvud drogs en aning bakåt och min högra hand daskade hennes vackra stjärt hårt så att klatcharna ekade i rummet.

Leave a comment