Jag Spelade Dum Och Sade Att Hon Kanske Misstagit Sig.

åhh, mm, ahhh, mmm, gu vad skönt det är “M” när du slickar mig så där..
När han hade kommit dit med sina lena läppar så tog han bort handen.
Han såg helt förvånad ut..
Jag måste få säga en sak till dig, sa jag och log.Sluta inte..!

Jobbar på del två. hoppas ni vill höra den.
Det va han jag ville ha.
Han flinade till o körde kuken i mig fortare och hårdare.
Jag sa att han skulle lämna böckerna och föjla med mig.
Sakta, sakta började han slicka mig..Hej kära läsare.
Då hörde jag en helt underbar mening..: “Therese”, “M”, ni får jobba ihop med det här.
Jag putte in honom emot en vägg, drog mig emot honom, tittade in i hans ögon, bet mig lite lätt i läppen och kysste honom sedan långsamt o förföriskt.

En sommarupplevelse på stranden

Jag tänkte på alla de sköna stunder jag haft på det här stället och blev lite småpilsk. Hon drog upp ena benet och jag skymtade en kuk som plöjde ut och in i hennes håriga fitta. Han slickade henne alltjämt och hon gungade lätt med höfterna mot den spelande tungan. Jag kände hur magen återigen knöt sig och hur orgasmen byggdes upp inom mig. Jag far oftast till en strand där jag får vara ifred mest hela tiden och jag for av gammal vana dit även då. Killen sög sig fast vid hennes sköte och slickade för allt vad han var värd och hon pressade ner sin sköna röv mot honom och ryckte och juckade med underlivet för att suga ut varje uns av den njutning hans ivriga tunga och läppar kunde gen henne.


Jag såg att han låg och lirkade med sin stake bakom henne för att få in den bakifrån och så började de röra sig rytmiskt. Jag la mig på rygg och stirrade rakt upp i den blå himlen och njöt av den avslappnade känslan som en dunderorgasm ger och gled in i ett dvalliknande tillstånd. Ur skogen bakom viken kom ett ungt par gående, uppskattningsvis mellan 18 och 20 år. Sakta gick jag ut i vattnet och när det nådde till låren sjönk jag ner och doppade mig. Tanken på detta gjorde mig än kåtare och jag fingrade nu än mer på min klitta. När jag samlat mig så pass mycket att jag kunde fokusera blicken såg jag att tjejen stod blixt stilla över killen hon hade släppt taget om kuken med både mun och händer och koncentrerade sig enbart på hans arbetande tunga och mig. Han rörde lite oroligt på sig och hon la sig på sidan om honom med ansikte mot mig.

Det verkade nästan inövat, bortsett från att
hon smekte hårdare och intensivare än han. Mina ben blev matta
och lite skakiga fast jag låg med dom rakt upp. Han
med tjockt kort välstylat hår, vit polo, och svarta
byxor med tjockt brunt bälte och eleganta bruna
skor. let us know Tina. Hon log och tittade på mej som hon
skulle äta upp mej. Han log.Dom bjöd mej att sitta ner på sängkanten, tog
ömt var sitt ben och lyfte dom utåt sidorna så jag sakta föll
på rygg med skorna rakt upp i taket.

Luigi smekte mej över brösten och kysste min mage,
följde strumphållaren upp och ner under troskanterna, lät
tungan spela över den nakna delen av mina lår.


_ Bella…

Bardomsvännen!

Det gjorde lite ont, och det blödde lite. Jag älskar också dig, men det är så att jag vet inte hur man gör. Han berättade allt han gjorde. Han puttade ner mig i sängen. Han ville ha en kyss.

Vi skulle träffas hemma hos mig, det var bara han och jag.

Jag frågade om hon skulle vilja ha Erik. Jag sade att han skulle komma in till oss om 3 minuter. Erik hade dock inte kommit ännu. Jag blev förvånad men glad eftersom hon blivit intresserad av Erik. Jag lade mig innerst så att Erik skulle kunna ligga på sängsidan närmast sovrumsdörren. Jag spelade dum och sade att hon kanske misstagit sig. Efter att han gått sade Lena till mig att jag allt varit lurig som planerat allt för henne. Jag föreslog att hon skulle hämta ett glas vatten och om Erik vaknade och sade något kunde hon sätta sig bredvid honom. Jag tittade på Erik som tittade på Lena då hon stod i endast t-shirten. Hon bad mig gång på gång att tränga in i henne men jag lyckade hålla mig trots att min lem bultade av kåthet. Samtidigt som jag fortsatte ta henne kunde jag känna hur Erik ville få komma in igen, han riktigt längtade. Hon sade: ”gjorde han”. Hon svarade något som jag inte uppfattade. Hon bad mig slicka henne.

Leave a comment